Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre.

Regler kring beställning av utställarkort och garderobsbiljetter

Så länge ni befinner er på Stockholmsmässan ska utställarkortet behandlas som en värdehandling och alltid bäras synligt.
Förbeställning av garderobsbiljetter är en god tidsinvestering för att slippa kontanthantering på plats.



För att få äta i utställarrestaurangen the Parkside och för att få tillträde till utställarloungen gäller att du har ett utställarkort.
Varje skola/företag är berättigad till 1 utställarkort/kvm, totala antalet beställda kort bör  stå i relation till er monterstorlek.
Utställarkortet ger tillträde till mässan 1 timme före och 30 minuter efter ordinarie öppettider.

ÄNDRADE REGLER KRING HANTERINGEN AV UTSTÄLLARKORT
Utställarkorten beställs genom att monteransvarig fyller i namn och skola/företag på samtliga personer som ska stå i montern under Gymnasiemässan genom att använda nedanstående länk.
Datum angående deadline för beställning återkommer vi om inför 2017.

Inga utställarkort skickas ut i förväg!

Utställarkorten hämtas sedan av monteransvarig i Stockholmsmässans disk i huvudentrén under den officiella inflytten:
onsdagen den 22 november mellan kl 10.00-18.00 eller på morgonen torsdag 23 november mellan kl 07.30-kl 9.00.

Har man inte ett giltigt utställarkort så blir man insläppt först när mässan har öppnat kl 09.00.
Vi  har gjort denna förändring för att minska risken av att obehöriga personer rör sig i utställningen när den inte är öppen.

De som behöver utställarkort är endast de som behöver vara på plats i montern innan mässan öppnar, alternativ kvar i montern efter att mässan har stängt. Utställarkortet ger också tillträde till utställarloungen.  Monterpersonal som bara ska stå kortare pass i montern behöver inget utställarkort, såvida du inte
ska äta i matsalen eller besöka loungen.

Under mässans ordinarie öppettider är det fri entré så inga utställarkort kontrolleras under den tiden utan det är bara att gå in.

Sammanfattningsvis:
1.    Utställarkorten lämnas ut vid disken ”i klump”, till monteransvarig som fördelar vidare till de som ska arbeta i montern.
2.    Utställarkorten sorteras på skola/företagens namn, ex ”Thoréngymnasiet”
3.    Inga utställarkort skickas ut i förväg, enbart utlämning på plats.
4.    Efterbeställning på plats är ej möjlig.

ÄNDRADE REGLER ÄVEN KRING HANTERINGEN AV GARDEROBSBILJETTER
Pris: 30 kronor/biljetter.
Minimum antal att beställa: 15 st.
Datum angående deadline för beställning återkommer vi om inför 2017.

Fr o m den X november och fram till första mässdagen sker ett prispåslag och biljetten kostar då 40 kronor/styck.

Biljetterna hämtar monteransvarig ut i Gymnasiemässans disk på Entrétorget tillsammans med utställarkorten.

Eventuella outnyttjade garderobsbiljetter ska ej returneras.
 

För beställning av Utställarkort och Garderobsbiljetter, klicka här » (länken är för närvarande stängd)